0

Znowu Hobbitowo

Posted on środa, 14 listopada 2012

Premiera Hobbita juz za niecały miesiąc! Hobbitowy szał objął także tutejszą pocztę, która wydała serię znaczków i monet związanych z filmem. Oczywiście jako kolekcjonerka pocztówek musiałam mieć maxi-pocztówki, a że wysyłam dość dużo listów/kartek to także znaczki się bardzo by się przydały.  Cieszy mnie fakt, że są one łatwo dostępne. Pamiętam jak 2 lata temu szukałam polskich znaczków z żubrem (wygrały nawet konkurs na najladniejszy znaczek) tyle ze nigdzie, w żadnej z 13 poczt ich nie było!!! Jak w Polsce każda wizyta na poczcie była stresuąca i długa, tak tutaj rzadko trzeba czekać. Dzisiaj pani z okienka przeprosiła za to, że musiałam chwilę postać w kolejce- ta chwila to byly może 2-3 minuty. Można? Można!




No Comments

Discussion

Leave a response