0

Gotobki i polskie hot dogi :)

Posted on czwartek, 13 grudnia 2012

Przypadkiem w ręce wpadła mi gazetka z nieruchomościami na sprzedaż. Ku mojemu zdziwieniu na pierwszej stronie znalazł się artykuł o polskiej kuchni! Co, jak i dlaczego nie wiem bo z podekscytowania zostawiłam gazetkę w pracy i nikt jej już nigdy nie widział :( W każdym razie- zainteresowała mnie nazwa jednej z naszych tradycyjnych potraw- Gotobki. Poza tym- od kiedy w gołąbkach jest ser???


Potem było już tylko ciekawiej. Wiecie co to kiełbasa? Otóż Kielbasa to rodzaj polkiej potrawy składającej się z kiełbasy, kapusty kiszonej, majonezu czosnkowego i chrzanu! A ja całe życie tkwiłam w błedzie!!!


Żródłem tych informacji był właściciel jedynej polskiej restauracji w Nowej Zelandii. Niestety nie jest on 'czystym' Polakiem i nigdy nie mieszkał w Polsce więc nie do końca 'łapie' się w tradycyjnej kuchnii. Ale bigos potrafi zrobić- nawet całkiem dobry :)

No Comments

Discussion

Leave a response