0

Polski festiwal

Posted on czwartek, 7 marca 2013

Co roku w lutym, w Lower Hutt odbywa się Polski Festiwal organizowany przez Stowarzyszenie Polaków.  Oczywiście nie mogło nas tam zabraknąć. Podczas festiwalu można było obejrzeć występy zespołu pieśni i tańca, było kilka stoisk z polskimi produktami, książkami i smakołykami. S. był zachwycony- zresztą kiedy on nie jest zadowolony?) i nawet kupił sobie książkę żeby ćwiczyć swój polski. Dostał też zniżkę za bycie najlepiej mówiącym po polsku obcokrajowcem którego osoba sprzedająca książki poznała ;)
Ja byłam troszkę rozczarowana- minęłam się z osobami które znałam i z którymi mogłabym sobie porozmawiać, stoisk był niewiele, nie znalazłam nic dla siebie. Na poprawę humoru kupiłam nam przepyszne  ciasteczka i poszliśmy zwiedzić muzeum sztuki wspólczesnej znajdujące się zaraz obok miejsca w którym był festiwal.
Niemniej jednak cieszę się, że organizowane są tutaj imprezy które gromadzą Polonię w jedym miejscu. W tym miesiącu odbywa się Polski Piknik więc też na pewno zdam relację :)






No Comments

Discussion

Leave a response