0

Homegrown artist #2 Shihad

Posted on piątek, 26 lipca 2013

W zeszłym miesiący przedstawiłam was Gin Wigmore (którą wprost uwielbiam!), dzisiaj czas na

Shihad (Pacifier) 


Shihad to grupa założona w 1988 roku w Wellington. Swą nazwę zawdzięcza filmowi 'Duna' jednak z powodu brzmienia podobnego do islamskiego terminu 'jihad' w 2002 zmienili nazwę na Pacifier ( albo przynajmniej pod taka występują w Stanach). Uwory trzymają się w rockowej atmosferze. Shihad mają w swoim dorobku 9 albumów, wszystkie posiadające status złotej bądź platynowej płyty w Nowej Zelandii i kilka z nich tez w Australii. 

Chlopaków miałam okazję zobaczyć na żywo- takiej energii i pasji jaką oni mają, mogą im pozazdrościć nastolatkowie! Koncert był fantastyczny- zespół jest bardzo charyzmatyczny i miałam sobie za złe że nie znałam prawie żadnego utworu :( Teraz nadrabiam i mam nadzieję że będę miała jeszcze okazję pobawić się na ich koncercie!




No Comments

Discussion

Leave a response