0

Homegrown artist #4 Lorde

Posted on środa, 18 września 2013

W zeszłym miesiącu nie było artysty miesiąca bo...zapomniałam ;) Człowiek starszy się robi i z pamięci mu znikają pewne rzeczy...
Przez ostatnie tygodnie bardzo intensywnie zasłuchiwałam się w piosenki Lorde i dopiero kilka dni temu odkryłam, że dziewczyna, która je śpiewa jest nowozelandką ;) Siedemnastoletnia Ella Yelich- O'Connor pochodzi z Auckland i jej debiutancki album ma zostać wydany pod koniec miesiąca- nieżle jak na tak młodą osobę. Wcześniej wydała również mini-album, z którego utwory dotarły na listy przebojów w NZ, Australii i Stanach Zjednoczonych. Ella nie tylko śpiewa ale też gra na gitarze i pisze  swoje własne teksty. Zauważona została w szkolnym pokazie talentów i od 13 roku życia współpracuje z wytwórnią Universal szlifując głos i teksty. Włóaśnie obejrzałam z nią wywiad i powiem Wam tyle- wydaje mi się, że będzie o niej głośno bo dziewczyna wie czego chce i wie jak to zdobyć ;)

źródło




No Comments

Discussion

Leave a response