1

Nagrody Grammy

Posted on wtorek, 28 stycznia 2014

Oglądaliście? Ja przyznam, że nie oglądałam rozdania, zresztą mało się interesuję takimi imprezami. Ale nie sposób nie wspomnieć tutaj o nagrodach Grammy, kiedy dwie z nich zostały zgarnięte przez Lorde. 17-letnia Ella to dzisiaj najsłynniejsza nowozelandzka piosenkarka (sorry Gin!) "Royals" zostało uznane za piosenkę roku! Wcale się nie dziwię, bo piosenkę sama uwielbiam i mogę jej słuchać bez końca. Drugą statuetkę dostała na najlepszy solowy występ pop.

Dzisiaj każdy z kim rozmawiałam komentował wygraną Lorde i najczęściej powtarzane zdanie było w deseń - 'ona ma tylko 17 lat, zobaczymy co nam pokaże za kilka lat!' Muszę się z nimi zgodzić - według mnie dziewczyna się dopiero rozkręca!




Discussion

  1. Witaj, nawet nie wiedziałam że masz drugiego bloga. Ale już jestem i czytam :) Nowa Zelandia marzy mi się już od dawna, i mam nadzieję, że wkrótce tam trafię. A co do nagród Grammy - Lorde wymiata, zakochałam się w jej albumie. Lubię takie klimaty, taką muzykę. Pozdrawiam i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń