0

Road trip - część piąta: Pukekura Park, New Plymouth

Posted on czwartek, 12 listopada 2015

Nie mogłam sie powstrzymać przed wrzuceniem jeszcze kilku zdjęć z New Plymouth! Jak wspomniałam to miasto bardzo mi się spodobało i nie mogę się doczekać kiedy tam wrócę ;)

Pukekura Park to jedno z tych miejsc, które warto zobaczyć będąc w okolicy. Park jest całkiem spory i pełni kilka różnych funkcji - ogród botaniczny, mini-zoo, scena artystyczna. Są tu boiska sportowe, kawiarenka i miejsca na pikniki, a milion alejek oznacza też idealne miejsce do biegania i spacerowania. My szukaliśmy oznaków wiosny i chyba się udało! Kwiatów było sporo, do tego fontanna i wodospad na przycisk! Pierwszy raz spotkałam się z takim rozwiązaniem - przyciskasz wielki czerwony przycisk i po 30 sekundach pojawia się fontanna. Jakimś cudem w mini zoo zrobiłam tylko zdjęcie chińskiemu bażantowi, ale było tam też kilka małpiatek, zwierząt domowych, alpak i całkiem sporo ptaków. Świetne miejsce dla dzieci!





Discussion

Leave a response